Close
Menu

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Πολιτικές Εταιρικής Διακυβέρνησης

Στην Κουφετοποιία  Χατζηγιαννάκη σημείο αναφοράς μας είναι ο άνθρωπος. Τόσο μέσα στην παραγωγή των προϊόντων μας και την εξυπηρέτηση συνεργατών και πελατών, όσο και στη λειτουργία και τη διοίκηση της εταιρείας, λαμβάνουμε αποφάσεις που κινούνται στο πλαίσιο διαμόρφωσης ασφαλών και ποιοτικών συνθηκών εργασίας και συνεργασίας, καθώς και προάσπισης και ανάδειξης της προσωπικότητας κάθε εργαζόμενου.

Ποιότητα και Συνέπεια

Η αγάπη για τη δουλειά και η αφοσίωση σε αυτήν, σε συνδυασμό με την αίσθηση της οικογένειας που αναπτύσσεται ανάμεσα στους εργαζομένους μας είναι η αληθινή δύναμή μας. Ο ανθρωποκεντρικός προσανατολισμός πλαισιώνεται από την Πολιτική της Εταιρικής Διακυβέρνησης της Κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκη η οποία περιλαμβάνει τους τομείς:

  • Πολιτική Καταπολέμηση της Βίας και της Παρενόχλησης στην Εργασία
  • Διαδικασία Υποβολής και Διαχείρισης Παραπόνων
  • Πολιτική για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Υπεύθυνη Επιχειρηματική Συμπεριφορά
  • Πολιτική Ποιότητας

Το πλαίσιο αυτό αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Εταιρικής Διακυβέρνησης της Κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκη και καλύπτει κρίσιμους τομείς που αντανακλούν τη δέσμευσή μας για τη δημιουργία μιας εταιρείας που λειτουργεί με αξίες και σεβασμό προς την κοινότητα, τους εργαζόμενους, και τους πελάτες μας.


Πολιτική Καταπολέμηση της Βίας και της Παρενόχλησης στην Εργασία

Η Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη υιοθετεί την παρούσα πολιτική για την Καταπολέμηση της Βίας και της Παρενόχλησης στην Εργασία, η οποία είναι προσαρμοσμένη στα άρθρα 9 και 10 του Ν. 4808/2021 (ΦΕΚ Α 101/19.6.2021), την Απόφαση 82063/2021 (ΦΕΚ Β 505911.11.2021) του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων καθώς και σε διεθνείς βέλτιστες πρακτικές.


Διαδικασία Υποβολής και Διαχείρισης Παραπόνων

Η διαδικασία υποβολής και διαχείρισης παραπόνων αποτελεί τον μηχανισμό μέσω του οποίου οι εργαζόμενοι και οι πελάτες μας μπορούν να εκφράσουν τυχόν ανησυχίες ή παρατηρήσεις, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι η φωνή του ακούγεται και ότι οι προβληματισμοί τους αντιμετωπίζονται με σοβαρότητα και διαφάνεια. Η εταιρεία δέχεται και διαχειρίζεται παράπονα που αφορούν σε παραβίαση των Πολιτικών της, των Διαδικασιών και των Πλαισίων της ισχύουσας Νομοθεσίας.


Πολιτική για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Υπεύθυνη Επιχειρηματική Συμπεριφορά

Η πολιτική μας για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την υπεύθυνη επιχειρηματική συμπεριφορά αντανακλά την αποφασιστικότητά μας να δραστηριοποιούμαστε με εταιρικότητα, δίκαιο τρόπο και σεβασμό προς τους ανθρώπους και το περιβάλλον. Η εταιρεία έχει αναπτύξει αρχές και πρότυπα ορθής και καλής πρακτικής, σύμφωνα με την εφαρμοστέα Ευρωπαϊκή και Εθνική νομοθεσία και τα διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα, τις αρχές που πηγάζουν από τον  “OECD Due Diligence Guidance”, για τα οποία δεσμεύεται.


Πολιτική Ποιότητας

Η πολιτική ποιότητας αντικατοπτρίζει την αφοσίωσή μας στην επίτευξη του άριστου αποτελέσματος και τη συνεχή προσπάθειά μας για τη βελτίωση και την ανάπτυξη των προϊόντων μας, προσφέροντας στους πελάτες μας μια ανανεωμένη και αξιόπιστη εμπειρία. Η κατευθυντήρια γραμμή λειτουργίας της Κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκη είναι η παροχή Ποιοτικών και Ασφαλών προϊόντων, επιτυγχάνοντας την ικανοποίηση των πελατών και των συνεργατών μας.

BLOG