Close
Menu

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ www.hatziyiannakis.gr

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ «ΚΟΥΦΕΤΟΠΟΙΙΑ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από τη «ΚΟΥΦΕΤΟΠΟΙΙΑ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» από το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.hatziyiannakis.gr (στο εξής για συντομία θα αναφέρεται ως η «ΕΤΑΙΡΙΑ»).

Ο πωλητής είναι η Εταιρεία: «ΚΟΥΦΕΤΟΠΟΙΙΑ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και με δ.τ. «DRAGEES HATZIYIANNAKIS S.A.», που εδρεύει στον Πειραιά Αττικής, επί της οδού Θήβας 70Β Αρ.Γ.Ε.ΜΗ. 112905208000, ΑΦΜ: 094333107, e-mail:info@hatziyiannakis.gr , τηλέφωνο: +302104202962.

Προϊόντα που πωλούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα: ΚΟΥΦΕΤΑ, ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ, ΜΠΟΥΚΙΕΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ κ.α.

Στο μέλλον είναι πιθανόν να προστεθούν και άλλες συναφείς κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών. Θα φροντίσουμε να σας κρατάμε ενήμερους. Σας προτρέπουμε δε να εγγραφείτε στην mailing list μας, προκειμένου να ενημερώνεστε πρώτοι για προσφορές και προϊόντα.

Τόπος πώλησης: Η έδρα της Εταιρίας.

Αρμοδιότητα Δικαστηρίων: Τα καθ’ ύλη και κατά τόπο αρμόδια Ελληνικά Δικαστήρια.

Γενική Δήλωση

Η πώληση εμπορευμάτων που προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, αφορά τους χρήστες χονδρικής. Η σύμβαση απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπόρους και σε εμπορικές εταιρίες, αφού αντικείμενό της είναι, όπως προαναφέρθηκε, η χονδρική πώληση αγαθών. Για το λόγο αυτό ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 2 και 3 του ΚΒΣ όπου ως χονδρική πώληση, ορίζεται η πώληση αγαθών και η παροχή υπηρεσιών σε άλλο επιτηδευματία και στα πρόσωπα των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 2 του Κώδικα αυτού, για την άσκηση του επαγγέλματός τους ή την εκτέλεση του σκοπού τους, η πώληση αγαθών και η παροχή υπηρεσιών εκτός της χώρας, καθώς και η πώληση εισαγωγικού δικαιώματος. Μάλιστα, οι πωλήσεις μας απευθύνονται προς εταιρίες ή επαγγελματίες που εμπορεύονται τα προϊόντα μας και την χρήση τους. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που ζητούμε αρχικά να συμπληρώσετε την Ειδική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος. Εξειδικευμένος Συνεργάτης μας από το τμήμα πωλήσεων θα έρθει σε επαφή μαζί σας για την ανάπτυξη της συνεργασίας μας.

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οποιαδήποτε αλλαγή όρων, πολιτικών, τιμών κλπ δε θα αφορά ολοκληρωμένες παραγγελίες, οι οποίες θα βρίσκονται σε διαδικασία αποστολής ή παράδοσης.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα ή τρίτα μέρη συμβεβλημένα καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της www.hatziyiannakis.gr αλλά και της «ΚΟΥΦΕΤΟΠΟΙΙΑ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων, βιομηχανικής, πνευματικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού.

Η πρόσβασή σας στην παρούσα ιστοσελίδα σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως παραχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης οποιονδήποτε συμβόλων, λεκτικών, εικόνων, γραφιστικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων που εμφανίζονται, για τα οποία απαιτείται η προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση μας ή οποιουδήποτε τρίτου κατόχου τους.


Το Business to Business (B2B) πεδίο του e-shop

Ο χρήστης του site για να εισέλθει στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας πρέπει να κάνει κλικ στο σχετικό Β2Β πεδίο. Εκεί, αν εισέρχεται για πρώτη φορά, θα πρέπει να συμπληρώσει την ειδική πλατφόρμα «ΑΙΤΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Β2Β» και να πατήσει αποστολή. Το αρμόδιο τμήμα της Εταιρίας λαμβάνει το αίτημα και αξιολογεί κατά πόσο ο χρήστης πληροί τις προϋποθέσεις για να θεωρηθεί ως Β2Β συνεργάτης.


Χορήγηση Κωδικών Πρόσβασης

Από τη στιγμή που αξιολογείται θετικά η πρόθεση του Αιτήματος Εγγραφής, με βάση αυτά που αναφέρουμε στη Γενική Δήλωση, η εταιρία χορηγεί Κωδικούς Πρόσβασης στο e-shop. Αυτοί οι κωδικοί είναι απλοί και σας προτρέπουμε να τους αλλάξετε και να τους έχετε πρόχειρους για να εισέρχεστε κάθε φορά με τα «αναγνωριστικά σας στοιχεία» στο e-shop.


Κατάρτιση της πώλησης

  1. Μόλις πατηθεί το πεδίο «Ολοκλήρωση της Αγοράς», ο πελάτης απευθύνει πρόταση για αγορά των αγαθών που βρίσκονται στο καλάθι του.
  2. Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από την Εταιρία, η οποία όμως από μόνη της δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη.
  3. Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης από την πλευρά της εταιρίας, η οποία θα αποστέλλεται με νεότερο ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας με επιβεβαίωση αποστολής ή επιβεβαίωσης ετοιμότητας προς παραλαβή από το κατάστημα (αν ο αγοραστής επιλέξει τη δυνατότητα αυτή).
  4. Ο πελάτης οφείλει να διαβάσει και απαιτείται να συμφωνήσει και να αποδεχτεί την εφαρμογή των παρόντων Όρων Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου σχετικά με την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

  1. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ενημερώνουμε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σε σχέση με την διαθεσιμότητα της αποθήκης μας. Στην περίπτωση όμως που τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα, παρόλο το γεγονός ότι εμφανίζονται ως τέτοια, η Εταιρία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια να μην καταρτισθεί η πώληση. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται άμεσα στον πελάτη και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά (αν για παράδειγμα ο πελάτης επιθυμεί να μην επιστρέψουμε το ποσό, αλλά να παραμείνει για μελλοντική αγορά). Οποιαδήποτε διαφορετική συμφωνία – πλην της άμεσης επιστροφής των χρημάτων από την Εταιρία – θα επιβεβαιώνεται με αποστολή e-mail.
  2. Αναφορικά με τα προϊόντα που εμφανίζονται με την ένδειξη διαθέσιμα «κατόπιν παραγγελίας», ο πελάτης θα ενημερώνεται για το εάν και κατά ποιο χρόνο τα προϊόντα θα γίνονται διαθέσιμα και κατά συνέπεια, θα είναι δυνατή η παράδοσή τους.
  3. Λαμβάνουμε κάθε τεχνικό και οργανωτικό μέτρο που αφορά την αναγραφή ορθής τιμής στα προϊόντα, ή της ποσότητας ανά μονάδα μέτρησης. Είναι πιθανό εκ παραδρομής, οφειλόμενης σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα, να αναγραφεί τιμή λανθασμένη, η οποία προδήλως δεν θα μπορούσε να ανταποκρίνεται σε συνήθη ή μέση τιμή διάθεσης του αντίστοιχου προϊόντος. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Πληρωμές του πελάτη προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται άμεσα στον πελάτη και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά (υπάρχει για παράδειγμα η δυνατότητα, εάν ο πελάτης επιθυμεί, να μην επιστρέψουμε το ποσό και να συμψηφισθεί με μελλοντική αγορά). Οποιαδήποτε διαφορετική συμφωνία – πλην της άμεσης επιστροφής των χρημάτων από την Εταιρία – θα επιβεβαιώνεται με αποστολή e-mail.
  4. Προσπαθούμε για την ορθότητα και την σωστή απεικόνιση των προϊόντων. Υπάρχει όμως ενδεχόμενο να παρουσιάζονται μικρές αποκλίσεις στους χρωματισμούς, οι οποίες μπορεί να οφείλονται στον φωτισμό κατά την διάρκεια της φωτογράφισης, ή ακόμα και στην ανάλυση της οθόνης του χρήστη. Αν δεν είστε σίγουροι, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε.
  5. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την εκτέλεση της παραγγελίας σας. Υπάρχει όμως η πιθανότητα να καθυστερήσει, για λόγους που δεν αφορούν την Εταιρία:
    1. Υπάρχει περίπτωση το προϊόν να έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
    2. Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο. Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι καταργεί ένα προϊόν που βρίσκεται ήδη στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να βρούμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
    3. Περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελία σας.
    4. Περιπτώσεις που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή η ηλεκτρονική επικοινωνία μαζί σας, λόγω λανθασμένων στοιχείων που μας δώσατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Λήψη Παραγγελίας – Εκτέλεση

  1. Η επεξεργασία των παραγγελιών που λαμβάνει η Εταιρία πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 π.μ. έως τις 15.00. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται μετά τις 15.00 τις εργάσιμες ημέρες, το Σάββατο, την Κυριακή και στις αργίες, θα θεωρούνται ως υποβληθείσες την επόμενη εργάσιμη μέρα. Η εκτέλεση της ληφθείσας παραγγελίας γίνεται εντός 48 ωρών από την λήψη της.
  2. Εντός της Αττικής η διακίνηση και η παράδοση γίνεται από φορτηγά της εταιρίας. Τα φορτηγά αυτά τηρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλούς μεταφοράς, σε όλες τις εποχές του χρόνου και υπό οποιαδήποτε καιρικές συνθήκες, για να αποφεύγεται η αλλοίωση των προϊόντων μας.
  3. Εκτός της Αττικής η μεταφορά και παράδοση γίνεται με συνεργάτες μας μεταφορείς, το δε κόστος βαρύνει τον αγοραστή. Οι συνεργάτες που έχουμε επιλέξει πληρούν τις προϋποθέσεις που έχουμε θέσει στα φορτηγά της εταιρίας μας. Σε κάθε περίπτωση ο αγοραστής φέρει την ευθύνη για τα προϊόντα που παραγγέλνει, μετά την παράδοση αυτών στον μεταφορέα.
  4. Ο χρόνος παράδοσης μια παραγγελίας ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης (π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες).
  5. Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, τότε τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο, και αντιμετωπίζονται από την Εταιρία ως «παραλαβή από την έδρα».
  6. Ο συνεργάτης μεταφοράς θα επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον πελάτη προκειμένου για την διευθέτηση του ακριβούς χρόνου παράδοσης.
  7. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας και ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Επισημαίνεται, ότι, καθώς μετά από την παράδοση των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει ο πελάτης, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
  8. Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η Εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα, το οποίο θα εξοφλείται από τη Εταιρία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, αφαιρουμένων τυχόν εξόδων μεταφοράς/αποστολής.
  9. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται παράδοση ή παραλαβή σε ή από ανήλικο, ούτε κατόπιν εξουσιοδότησης. Η Εταιρία ρητώς επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να θεωρήσει την πώληση άκυρη ή να υπαναχωρήσει από αυτή.

Ελάχιστη Παραγγελία

Εντός Ελλάδος, το ελάχιστο ύψος παραγγελίας είναι η συσκευασία χαρτοκιβωτίου, με προϊόντα που κυμαίνονται από 9 έως 12 κιλά βάρος (ανάλογα με το προϊόν).

Στην Αττική και την Θεσσαλονίκη δεν ισχύει το ελάχιστο ύψος παραγγελίας. Εκτός Ελλάδος, το ελάχιστο ύψος παραγγελίας ανέρχεται σε προϊόντα βάρους τουλάχιστον 240 κιλών.


Παράδοση προϊόντων

Τα προϊόντα παραδίδονται με δύο τρόπους: με Παραλαβή από την έδρα μας ή με Αποστολή στον τόπο επιλογής.

Α. Η παραλαβή από την έδρα μας

  1. Ο τρόπος αυτός παραλαβής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
  2. Υπάρχουν όμως κανόνες και ειδικές ρυθμίσεις. Ο αγοραστής οφείλει εξαρχής να δηλώσει ότι επιθυμεί να παραλάβει ο ίδιος το προϊόν που αγόρασε από την έδρα μας (και αποθήκη μας). Η παραλαβή θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την ειδοποίησης από μέρους μας ότι είναι έτοιμη προς παραλαβή η παραγγελία.
  3. Η έδρα μας λειτουργεί για την παραλαβή από Δευτέρα έως Παρασκευή και τις ώρες 09.00 το πρωί με 15.00 το απόγευμα. Επίσης θα πρέπει να λάβετε υπόψη αργίες και εορτές, όπως επίσης και πιθανά χρονικά διαστήματα (πχ θερινές διακοπές) κατά τα οποία δεν θα είναι δυνατή η παραλαβή από την έδρα μας. Στην ιστοσελίδα μας και σε εμφανές σημείο αναγράφεται το ωράριο λειτουργίας και οι ημέρες της εβδομάδας, κατά τις οποίες μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
  4. Επισημαίνεται, ότι, καθώς μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

Β. Η αποστολή στον τόπο επιλογής σας

  1. Ο δεύτερος τρόπος παράδοσης είναι η αποστολή στον τόπο που θα επιλέξετε. Αν ο τόπος παράδοσης είναι εντός της Αττικής, τότε η παράδοση γίνεται με φορτηγά της Εταιρίας μας.
  2. Εάν η παράδοση γίνεται εκτός Αττικής, τότε η μεταφορά γίνεται με συνεργάτες μας (εταιρίες μεταφορών) που εξυπηρετούν τον τόπο προορισμού. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει χρέωση, ανάλογη με τον προορισμό.
  3. Οι χρόνοι παράδοσης: εφόσον το εμπόρευμα είναι διαθέσιμο, δρομολογείται προς αποστολή μετά από 48 ώρες. Αν δεν είναι διαθέσιμο αποστέλλεται όπως έχει συμφωνηθεί.
  4. Σε κάθε περίπτωση επιλέγεται η αποστολή στον τόπο που έχει επιλέξει ο πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη προς μεταφορά και παράδοση στον πελάτη και ο πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του πελάτη. Ο υπολογισμός από μέρους μας του βάρους της παραγγελίας – όπου αυτό παίζει ρόλο στα κόστη – γίνεται με βάση τα επίσημα έντυπα που συνοδεύουν τα προϊόντα.
  5. Το θέμα όμως του τόπου αποστολής αυτών αφορά τον πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του πελάτη και, συνεπεία αυτού, λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρία, αλλά τον πελάτη.
  6. Έξοδα παράδοσης και επιστροφής : ο αγοραστής επιλέγει την μεταφορική εταιρία που θα πραγματοποιηθεί η αποστολή κι επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς.

Πολιτική επιστροφών

  1. Τα εμπορεύματα μας είναι τρόφιμα και μάλιστα ευαίσθητα. Γίνεται αντιληπτό ότι δεν είναι στις προθέσεις μας η αποδοχή επιστροφής τους.
  2. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κατά την παραλαβή πως το προϊόν είναι ελαττωματικό, ακολουθεί γραπτή ενημέρωση του αγοραστή προς την Εταιρία, με αποστολή και φωτογραφιών που να δείχνουν το μέγεθος της βλάβης, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας. Έχουμε τη δυνατότητα, μέσω των προηγμένων συστημάτων «ιχνηλασιμότητας» των προϊόντων μας, να εντοπίσουμε πιθανή ελαττωματική παρτίδα προϊόντων.
  3. Σε κάθε περίπτωση συνεργάτης – πωλητής μας θα προσπαθήσει άμεσα να βρεθεί στην έδρα σας και να επισκοπήσει ο ίδιος το προϊόν και να εκτιμήσει το μέγεθος της βλάβης.
  4. Εάν η βλάβη οφείλεται στα πλημμελή μέτρα ασφάλειας κατά την μεταφορά, τότε υπεύθυνος είναι ο μεταφορέας.

Πληρωμή

  1. Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σε ευρώ, και δεν συμπεριλαμβάνουν τον κατά νόμο προβλεπόμενο Φ.Π.Α., ο οποίος υπολογίζεται επιπλέον, και πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  2. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, ήτοι με αντικαταβολή, με πιστωτική κάρτα, με ηλεκτρονική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
  3. Συναλλαγές πάνω από 500,00€ δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά, συνεπώς δεν είναι δυνατή η επιλογή σε αυτή την περίπτωση της αντικαταβολής.
  4. Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την Εταιρία, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής. Γίνονται δεκτές πιστωτικές κάρτες. Για την κρυπτογράφηση των στοιχείων χρησιμοποιείται η σύγχρονη μέθοδος Secure Socket Layer – (SSL).
  5. Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με ηλεκτρονική τραπεζική κατάθεση μέσω ενός εκ των συνεργαζόμενων με την Εταιρία Τραπεζικού Ιδρύματος, στο οποίο διατηρεί η τελευταία τραπεζικό λογαριασμό, η παραγγελία ολοκληρώνεται με την αποστολή παράλληλα με την εμφάνιση του τραπεζικού εμβάσματος στο οποίο έχει προβεί ο πελάτης στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρίας. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα. Αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.
  6. Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται από την Εταιρία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Διατήρηση κυριότητας

Τα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της Εταιρίας μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.


Απόρρητο Συναλλαγών

Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e- commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στην Εταιρία είναι εμπιστευτικές. Η εταιρία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.

Η Εταιρία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα μας, με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεσή μας με την εγγραφή σας ως μέλος χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών σας. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.


Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Κατά την επίσκεψή σας στο www.hatziyiannakis.gr και ειδικά στο Β2Β πεδίο, προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που αφορούν την επιχείρηση που εκπροσωπείται (όνομα, τηλέφωνο, ηλεκτρονική διεύθυνση, κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Κανονισμού 679/2016 (GDPR) αλλά και του Ν.4624/2019 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

Δείτε σχετικά και την σχετική Πολιτική Απορρήτου μας:


Τελικές διατάξεις

Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή. Για την επίλυση οποιονδήποτε διαφορών προκύπτουν από την επίσκεψη ή την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας, διαφορές που θα προκύψουν από την κατάρτιση σύμβασης πώλησης, μέσω της ιστοσελίδας αυτής, καθίστανται τα Δικαστήρια της έδρας της εταιρίας, σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο.

Ενημέρωση Απρίλιος 2024